четвртак, 19. мај 2011.

Možda i ona pročita 42, Možda i on(a) pročita (I šta sad)

Krajnje je vreme da nastane nova grana nauke, medicine, istraživačkog rada nekog koji ima nameru da doktorira... SMSologija! Zašto? Zato:
- Nemaš pojma koliko mi fališ!
- Kod mene nikad ništa nije dobro. Ne znam da li može gore! Volim te beskonačno.
- A za odlazak? Znam ja da je to lako, samo me strah da te ne izgubim. Ili da mi ne vratiš milo za drago!
- Da ti vratim šta je tvoje. Stvarno se toliko loše osećam zbog ovog. Da ne zaboraviš, VOLIM TE!
- Poljubac stigao! Uzvraćam :*
- Idem da radim nešto, dosado moja. Čujemo se.
- Toliko se radujem što ću da te vidim.
- Daleko od očiju, od srca na otkucaj.
- I ti si moja najlepša stvar koja mi se desila. I ostaću tvoja stvar sve dok ti je to želja.
- Možda ja jesam tvoja glupost, ali ti moja nisi.
- Ja samo jedno znam. Do kraja života ću samo tebe da volim. Možda ti to zvuči kao otrcana fraza, ali tako je. Poznajem sebe.
- Šta da ti kažem? Do kad ću da te volim? Večno, zauvek, dok ne umrem. Patetično, ali istinito.
- Sitnice koje život znače. I meni je lepo s tobom i nedostaješ mi...
- Uvek nekako nadješ prave reči u pravom trenutku.
- Imaš neku želju za ručak?
- Ne menjam te nizašta na svetu!
- 12 mrava, 158 nosoroga, 26 veverica, 85 buba, 13 glista, 3 komarca, 97 slonova, 43 lešinara, 1 mačka, 1 morsko prase i ja te pozdravljamo i mislimo na tebe :*
- Imaš li nekad osećaj da je neko tvoj, neko pored tebe, a da, ustvari, nije tu, već ko zna gde?
- Kakvo je to pitanje? Naravno da te ima! Šta planiram? Za početak da budem s tobom.
- Veruj mi da mislim na tebe i kad te ne vidim. Veruj da te želim i kad te ne zovem. Veruj da te ljubim i kad te ne dodirujem. Veruj da mi trebaš svakog trenutka. Slatki snovi.
- Na žalost ili na radost, samo si ti + u mom glupom, ružnom životu.
- Idem da spavam. Ljubim te i volim.
- Spavaj i odmaraj. Ljubim te :* :* :* :* :* :* :*
- Zamalo da zaboravim da ti kažem. Volim te.
- Ja sam u krevetu i pokušavam da zaspim. Ljubim te, volim te, želim te...
- Laku noć. Javiću ti se kad prodje sve, da vidim gde sam, šta sam...

Нема коментара: