среда, 5. новембар 2008.

Moj prijatelj je imao promociju knjige 2

5.11.2008. bila je promocija u Lebanu. Čak sam i ja bio pozvan da kažem koju. I rekao sam, naravno. Pravi apsurd je što sam ja taj koji treba da preporuči ljudima knjigu. Apsurd! Radi se o tome da sam u školi morao da za neki rad iz srpskog rastumačim neku pesmu, tj. da kažem šta je pesnik hteo da kaže. Ja rastumačio, ali se ispostavilo da sam, što bi se reklo, "promašio temu". Nije pesnik to hteo da kaže, već... Pitao sam se "kako to znamo na šta je pesnik mislio"? Da li pesnici uz svoje pesme štampaju i objašnjenje na šta su mislili, ili idu od čitaoca do čitaoca i govore mu na šta su mislili... Na žalost, prošlo je dosta godina pa se ne sećam o kojoj pesmi je reč. Možda bih danas shvatio šta je pesnik hteo da kaže :)
Od tada ne volim da čitam pesme. Stalno imam utisak da mi neko stoji iznad glave i čita misli, jer ne shavtam o čemu pesnik piše. Medjutim, ovu knjigu sam pročitao celu. Najpre zato što sam znao koliko je truda uloženo da bi bila objavljena, a posle što sam shvatio čitajući da su te pesme interesantne, zanimljive i čitke! Posebno neke :)

Нема коментара: