четвртак, 16. јул 2009.

Kako je nastao moj blog

Kao i mnoge stvari kod mene, nastao je sasvim slučajno. Prošle godine, 2. januara okliznem se na ulici i slomim nogu. I to je baš doooobro slomim, nosio sam gips mesec ipo dana! Dvadesetak dana trajala internet pauza. Do tada sam svakodnevno proveravao makar poštu i obilazio par foruma...
Bio sam kod mojih na stanu i hlebu (inače živim sam u svom stanu). Moji žive u kući, a na spratu kuće je moj brat koji ima ADSL. Kako da se popnem na sprat sa gipsom? Nikako, još mi doktor rekao da je "nestabilan prelom, hoće kost sama od sebe da se pomeri, pa će onda morati da se namešta hirurški", pa ja ne smem da mrdnem ni kad ležim, a kamoli da se pentram uz stepenice! Prve tri nedelje cela noga bila u gipsu, posle toga do kolena. Tad sam već mogao da se krećem, pa sam se posle skoro mesec dana dočepao kompjutera i interneta. Proverio sam poštu, obišao forume koje pratim, nadoknadio zaostatak u čitanju... Posle 3-4 dana više nisam znao šta da radim, gde da surfujem. Slučajno naletim na blog jednog mog prijatelja, kad tamo ima opcija"napravi svoj blog". Kliknem ja i ostalo je sve legenda!

4 коментара:

Анониман је рекао...

i onda prijatelj stavi opciju da mogu da komentarišu samo oni koje on pozove
:)

Spyra је рекао...

Kod mene moze da komentarise svako, nemam ja problema sa cenzurisanjem :)

Анониман је рекао...

I imao si najlepsi gips na celom svetu.....

Bratanche

Unknown је рекао...

JEL TI TO ALUDIRAS DA I JA POCNEM SVOJU PRICU SA OVIM GIPSOM???!!! :)))))))))))