уторак, 30. јун 2009.

Laku noć

Svako veče, pre nego zaspim, "vrtim" radio-stanice. Pokušavam da nadjem nekog ludog muzičkog urednika koji će da se prevari i pusti moju omiljenu pesmu. Tekst ide ovako:

Da te ne volim
ti nikad srećna bila ne bi
iz tvojih očiju bi suza lila
i život bi živela prazan...

Ali, ne, nikada dosad tu pesmu nisam čuo. Znam i zašto. Niko je nije otpevao i snimio. Ona samo stoji u mojoj glavi. Čeka... Nadam se da će je neko naći.
Muči me nesanica zbog toga, ali sam ipak pospan. Laku noć.

8 коментара:

Анониман је рекао...

gitaru u ruke pa odsviraj posle toga otpevaj a na kraju sviraj i pevaj kad sve to utvrdis, zovi snimimo, ubacimo u racunar, napravimo cd i onda pustis muziku po svojoj volji i zelji.

Анониман је рекао...

... mislim da imamo hit, samo rjeci,rijeci ...
pOz

Ajwaryou је рекао...

Spira svira bubnjeve, a ja bih odsvirao gitare i bas pa bi to lepo u PC i da vi's pesmu.

Ajmo, Spiro, na tvojoj terasi da se uvezbavamo...

Spyra је рекао...

Sale rece bas ono sto ja mislim. Slab sam ti ja sa gitarom, da ne kazem nikakav :)
Sale, ko ce da peva?

P.S. Ti anonimni sto citiras Elvisa... 'ajde se ti meni lepo javi, pa da zajedno napisemo nove rijeci!

Анониман је рекао...

a bwe moja Dragana mi to otpjevala extremno dobro :) msm Spirilone ako os mogu i ja zalopojke mi sad leze jako jako dobro

by cipi

Анониман је рекао...

ja ću (1. anonimni) da ugovaram tezge!
DioGenius

Анониман је рекао...

Hvala ti za ovaj blog i ovako divne reči. Mnogo mi se sviđa kako pišeš.
I još sviraš bubnjeve - moj omiljeni instrument!

Veliki pozdrav za Spiru!!! :)

Анониман је рекао...

Stvarno biste trebali da obnovite "ASP"....i tata je bas pre neki dan o tome pricao.....

P.S. kako bese ona pesma...? New Shit on the street? Ili nesto tako...?