недеља, 17. април 2011.

Tadiću, ne daj izbore!!!

Hoćemo izbore, hoćemo izbore!!!
U, koliko smo puta ovo skandirali! Čim neko izgubi izbore i postane opozicija, odmah traži nove izbore. Što pre, to bolje, jer, prosta je stvar - ne možete da izgubite ništa, osim opet da izgubite izbore. To je ono čuveno APP, ako prodje, prodje.
Ovih dana lider najveće opozicione stranke započeo štrajk gladju, jer hoće izbore. Razlog mi je apsolutno nebitan, ali niko od novinara ne postavlja pitanje, pa ako neko može da prenese ovo moje molim da to učini:
Hajde da se bavim onim šta bi bilo kad bi bilo. Dakle, predsednik Boris Tadić popusti pod ucenom ili strahom za život lidera opozicije i raspiše izbore. Tada Tomislav Nikolić i njegova stranka, koalicija ili šta već, pobede i formiraju vlast. Prodje par meseci i Boris Tadić zatraži nove izbore i krene u štrajk gladju?
Jbt, pa onda ćemo svakih par meseci da imamo nekog ko ucenjuje vlast sopstvenim životom da se raspišu izbori?
Dakle, za mene je to ucena.

2 коментара:

Ulični Muzičar је рекао...

Pa, stvarno, mislim...

Biće redovnih izbora, pa izvol'te!

Boban B. Stojanovic је рекао...

Ma ja bih Tomicu za uznemiravanje javnog reda i mira osudio na 3 meseca gladovanja,bre,a ne da paradira ko paun,kao fol,bori se za izbore,za narod,shio mi ga Djura(izvinjavam se Djuri krojacu).Jesi upoznat,Spiricu,da je doticni "strajkac" jedan od retkih,ako ne i jedini koji je poslanik u Skupstini Srbije,od prvog saziva,do danas! Pa ti vidi kolkio nas je kostala tak;a dilejaza predhodnih 20 godina!!! A kuce i stanove sto je nazidao i napravio,a to???A sve to za malo filozofiranja i mrsomudanja na sednicama,posebno kad ide prenos ,jer je potrebno uvek imati solidan rejting,marketing je to,nije bitno dali je pozitivan ili negativan.A narod,ko narod,stoka,polupismeni ljudi resavaju svake izbore,i to znaju svi politicari,i zato su kampanje okrenute upravo njima.I zato je Tomica glumio strajk,u privatnoj klinici,na kojoj dan lecenja kosta oko 500evrica.E zato smo mi glasali....Zato ja kazem da je ovo zemlja Lopova i Budala,jer ako nisi ovo prvo,onda si sigurno ovo drugo...Kukala nam majka...