понедељак, 11. април 2011.

Selo gori, a baba se češlja

Svi već znate da se ova serija emituje nekoliko godina. Nisam je gledao do skora... Tačnije, nisam je pratio, osim onako, uzgred, kad se desi da mi daljinski nije pri ruci. Imam neke predrasude, pa čim načujem taj "narodni" govor odmah mislim da je nivo tog vrcavog humora "narodski", da ne kažem dundjerski. Da ne zamere dundjeri, ali humor sa primesama prostakluka nije ono što mene zanima... Zato i kažem predrasude, jer nije uvek tako...
Kad je krenulo opet repriziranje serije, par večeri za redom sam bio uz kompjuter, na tv-u RTS, a daljinski daleko. Interesantno da mi je taj daljinski daleko uvek kad mi treba, verovatno se zato i zove daljinski! Da se vratim na temu... U tih par epizoda sam otkrio da Manda briljira u toj seriji! Ama, kao da je i u privatnom životu Milašin! Kako se serija razvijala sve više sam otkrivao da je Radoš Bajić kao scenarista dotakao velike teme. Npr. kancer. Svojevremeno je Olivera Kovačević u svojoj emisiji "Da, možda, ne" imala temu prevencija raka ili kako već... U emisiji gost Radoš Bajić, scenarista i režiser serije. Nije mi bilo jasno šta on traži u toj seriji, ali kad sam konačno odgledao... Svaka čast! Na kraju čak i minstarstvo zdravlja priznalo da je serija učinila više od svih akcija koje je ministarstvo preduzimalo. Pretpostavljam da će slična stvar da bude i sa zaveštanjem organa, s obzirom da je i to uradjeno u seriji - brat je bratu (po babinoj liniji) dao bubreg.
Samo je jedna stvar ostala, rekao bih, zataškana. Kumova soba - pravi mali muzej II svetskog rata, sa sve slikom Draže Mihailovića! I obradjena tema o zločinima koje su načinili partizani i komunisti posle rata. Bio sam siguran da će dan posle emitovane epizode da se oglase razni SUBNOR-i, Joška Broz (Titov unuk koji pre neki dan odvali na nekoj televiziji "Malo su ubili onih koje su trebali") i kojekakvi čuvari tradicije laži pobednika rata... Ništa! Tišina. Valjda i njima dosadile laži i obmane... A Lazar Ristovski je tu odigrao maestralnu rolu...
I, nešto što i ima veze i nema veze sa serijom. Moj pas Cule, pravi domaći avlijaner, uvek kad krene muzička špica serije krene da peva! Ili kako već rastumačiti to njegovo oglašavanje! Moraću nekako da ga snimim i okačim na youtube, neka i on bude zvezda.

2 коментара:

Ulični Muzičar је рекао...
Аутор је уклонио коментар.
Ulični Muzičar је рекао...

Pa, da i ja pogledam tu seriju onda, kad ase sledeći put bude reprizirala...
Inače, ja i ne "palim" tv ni kad sam za kompom, ni kad nisam, pa sam aut što se TV programa tiče.
Ali, u pravu si to za edukaciju. Ljudima treba postepeno da se ispere mozak, onako neprimetno, jer ako se vodi zvanična kampanja narod će reći: E, BAŠ NEDAM SVOJ BUBREG... A, ovako, kada vide da omiljeni likovi iz tv serija to rade...