четвртак, 15. март 2012.

Možda i ona pročita 48, O prevarama

Koliko možeš da pobudališ kad te druga strana prevari? Koliki kreten moraš da budeš da bi pokušavao da istražiš slučaj, da ne upotrebim neki drugi izraz? Nije vam jasno, ali vam poznata tema? Eh, šta sve ja trpim...
Pre par dana sretnem prijatelja. Nismo se videli, pa, možda pola godine. Slučajno se sretnemo, kako to već biva i prva kafana je odmah naša. Prva tura, druga, treća... I krene priča...
"Znaš da me ona moja vara?"
"Odakle to ja mogu da znam. Tebe još i sretnem, ali nju ne pamtim kad sam video..."
"Ma, vidja se sa nekim, znam to, on mi priznao..."
"On ti priznao?"
"Da, on! Bilo mi sumnjivo, pa sam ovu moju prepitao, ona mi rekla da se dopisuju preko fejsa, jebemliga šta im je to, mislim u to vreme nisam znao šta je to, išli su na piće... A od pića do... Jasno ti je koliko treba..."
Klimnuo sam glavom kao da mi je jasno. Tema koja me nikad nije interesovala sad je pretila da mi upropasti čitavo popodne. Sa ovim prijateljem sam pričao o sportu, politici, muzici... Imao je sjajan rezon, duhovit, ali ova tema nam nikad nije došla na dnevni red. Bolje da nije ni sad, ali šta da se radi... Slušao sam ga dalje.
"Dala mi njegov broj telefona, pa ga ja zvao..."
"Čekaj, čekaj, daj mi mali tajm-aut. Ne shvatam te baš najbolje. Ti si zvao njega? Šta ti imaš da zoveš njega?"
"Da čujem šta je bilo."
"Da čuješ od njega šta je bilo! Čoveče, pa ti me zajebavaš! Ili si toliko glup da te ne prepoznajem! Ako te žena vara to je problem izmedju tebe i nje, a ne izmedju tebe i njega... I šta ti je rekao?"
"Da izmedju njih nema ništa."
"Pa šta si očekivao? Da ti se hvali kako ti spava sa ženom! O, budale... I mene koji te slušam..."
"Ima još, polako! Onda sam mu slao smsove sa njenog broja..."
"Ti si lud, majke mi! Šta si mu pisao?"
"Ono, dušo, ljubavi, hajde da se vidimo..."
"Nabacivao si mu se..." sve sam se glasnije smejao.
"Podsećao ga na našu ljubav..."
"Vašu ljubav!?!? Ti si bolestan. Idemo odmah u bolnicu, u onu zgradu levo... Tebi će tamo čike da obuku lepu košulju i da ti daju lepe šarene tabletice... I, jesi li ga smuvao da se nadjete?"
"Nisam. Jebemliga, nije hteo da se vidi sa njom. U stvari, hteo je, ali rekao da je kući, pa da dodjem kad hoću. I da je ja dovezem, da se ne muči da ide pešice..."
"Konju, pa da li ti je palo na pamet da tu nema ništa?"
"Palo mi je na pamet. Onda sam mu slao poruke i preko tog fejsa. Provalio sam kako se i to radi..."
"O, pa ti ćeš na kraju da budeš i kompjuterski genije!" nisam izdržao...
"I tamo je negirao, iako sam ja slao vrlo konkretne poruke. Da se vidimo, da će da bude dobar provod čitave noći kao i pre i tako..."
"I? Ovo postaje kao one sapunice na tv..."
"Rekao da mu ništa nije jasno, kakav ponovni noćni provod kad ga nikad nije ni bilo!"
"Ti si stvarno bolestan. Ubedjuješ čoveka da ti bude sa ženom, a izgleda da tu nema ništa... I da nije bilo ništa..."
"Ma, bilo je, znam ja to i osećam. Kurva je ona."
"Dobro, neka ti bude. Kurva je. Što je onda držiš uz sebe? Voliš da živiš sa kurvom?"
"Volim je."
"Voliš je? I to joj pokazuješ tako što je teraš tim ponašanjem od sebe. Neće to na dobro... Maltretiraš tog čoveka, nju progoniš... Čudi me da te i ona trpi... Šta ti kaže na sve to?"
"Ne zna ništa."
"Jebo si ježa kad sazna. Da sam ja na njenom mestu izbacio bih te iz kuće čim bih saznao šta si radio. Ni p od poverenja..."
Pogledao je na sat.
"Izvini, moram da idem. Nisam mu ništa poslao sa fejsa četiri dana..."
"Hajde, ti samo polako. Ja ću da posedim još malo, da saberem misli. Stvarno si me zbunio. Konobar, daj mi još jedno pivo..."
Gledao sam ga dok odlazi. Seo sam za sto sa prijateljem, a onda shvatio da sam sedeo sa osobom koju ne prepoznajem. Čudna je ta ljubav, zaista čudna. Ako ima tu ljubavi.

1 коментар:

yovanovicdragan је рекао...

Stiže pismo zabrinutog (i nesrecnog) citaoca u redakciju casopisa:

"Pišem vam prvi put i nadam se da cete moje pismo objaviti u vašoj rublici "problemi citaoca" bla bla, najbolji ste, ovo ono...

Moj problem je u tome što sam pre nekog vremena primetio da me žena vara. Ja sam gitarista i stalno putujem i imam svirke po drugim gradovima i primetio sam da kad god pozovem ženu uvece ona nije kuci, kad dodjem ona uvek žuri da se prva javi na telefon, stalno je zovu neki muškarci, a u poslednje vreme sve cešce ide na pice "sa sestrom". Osim toga pre par dana je kod mene svratio jedan moj prijatelj gitarista i kazao mi da je video kod njega na tezgi moju ženu i nekog coveka. Osim toga me je pitao da mu pozajmim pojacalo. Ja sam mu odgovorio da cu da mu pozajmim ako mi dozvoli da se za vreme svirke sakrijem iza pojacala i gledam da li ce da naidje moja žena.


Kad je svirka pocela cucnuo sam iza pojacala i posle prve pesme sam primetio da pomalo zuji.
Imam Fender pro reverb pa me zanima da li je to zujanje mali problem ili treba da ga nosim kod majstora?"