петак, 22. јануар 2010.

Možda i ona pročita 27, Biznis chat

Ona: Znaš da su mnoge grupe u Americi skrenule pažnju i postale best seller samo zato što su stavile pesme na myspace? Iskoristimo prednosti interneta, dosta je bilo Travijana.
Ja: U kom smislu iskoristimo?
Ona: Svako kako najbolje zna.
Ja: U, što ti je savet... Ja ga koristim kao relaksaciju kroz Travian.
Ona: Pa zar ga ne koristiš kroz blog? Ko bi ti objavio priče i za koju kintu?
Ja: Zato se i nisam "mlatio" da pišem. Mrzelo me... Opet, ne bi bilo ni bloga da nisam slomio nogu. Mislim da znaš kako je nastao moj blog.
Ona: Whatever...
Ja: Kad smo već kod bloga... http://spyrai.blogspot.com
.
Ona:
Čitam ja redovno.
Ja: Još kad bih i ja pisao redovno. Mada, pola knjige MIOP je napisano... Sad polako skupljam slike onih koje su inspiracija za MIOP... Pa da se to sve lepo objavi! Naslov, slika, tekst! Ko da su novine!
Ona: A zar novine ne čitaš na internetu?

Ja: Ne. Samo strip u Blicu. Načitao sam se novina za onih šest i po godina u kiosku do kraja života...
Nego, koju tvoju sliku da stavim? Hoćeš sama da odabereš ili da ja biram? Naravno, imaćeš onaj crni povez preko očiju...
Ona:
Što?

Ja: Pa znaš kako u novinama stavljaju crno preko očiju da se ne prepozna o kome se radi.

Ona: Evo ova s profila, nemoj da biraš iz svoje kolekcije. Ustvari, nemoj da stavljaš nijednu, ako hoćeš da mi sakriješ identitet.

Ja: Čekaj, gledam slike sa tvog profila. Hm, evo ova! S obzirom na pozadinu, očekujem da sa kojom kintom uleti i Hrvatska turistička organizacija!!! Što znači prodaju knjige i u Hrvatskoj
, ha! Ili da stavim ovu gde si sa Severinom, pa neka pogadjaju čitaoci ko je "tema" priča, hihihi...
Ona: ‘ajmo iz početka, nisam baš najbolje shvatila... Za šta ti treba moja slika?

Ja: 'ajmo.
Dakle, MIOP = Možda i ona pročita. Svaka priča bar jedna osoba. I svaka osoba bar jedna priča.
Ona: Aha.

Ja: Kad se to uobliči kao knjiga ima da me stalno pitaju koja je ova iz, npr. MIOP 6, ili MIOP 46... Zato ja lepo okačim slike i 'ajd' zdravo.

Ona: Pa onda novo slikanje, šta ti misliš?!?

Ja: Jel' da da sam mnogo pametan?
O originalnosti je izlišno govoriti... Novo slikanje? Specijalno za knjigu? Liiiiiiiiiiii...
Ona: Pa nego šta?

Ja: Da li sad razmišljaš o ambijentu u kome ćeš da se slikaš? Sad još da kažeš "hajde mi plati put do Novog Zelanda, ima tamo jedan vodopad..."

Ona: Ne, ja sam skromna osoba, samo napravi pojedinačan rapored, znaš kad se žene sastave ogovaranju nikad kraja...

Ja: U, pa naravno... Svako slikanje ide zasebno. More, kad malo bolje razmislim, pa znaš šta najbolje prodaje novine? Duplerice!!! 'beš tekstove, 'beš knjigu, daj meso!!!

Ona: Ali ti pišeš knjigu ne skandal novinu!

Ja: Znači, ima da ostanem kraći za glavu zbog skandala... Ja pišem knjigu kao da je novina! To još nisam video!
Kao što rekoh - naslov, slika, tekst... Samo se bojim da će jedna strana da ostane prazna... Gde ovu da iskopam? http://spyrai.blogspot.com/2009/05/mozda-i-ona-procita-16.html
Ona: E, pa ova priča ide uz novu pesmu Karleuše – Insomnija. (Napomena pisca – misli se na priču za koju je link http://spyrai.blogspot.com/2010/01/negacija.html)

Ja: Slab sam sa poznavanjem lika i dela te umetnice...Čekaj da pronadjem tekst negde...

Ona: Pronadji spot. Na youtube. Ekspanziju je doživeo 2005.
.. Youtube, ne Karleuša i njen spot.
Ja: Baš mi se i ne gleda spot... Tekst je nadovezan na najnoviju priču...

Ona: Grešiš, ovaj, mnogo grešiš sinko.

Ja: Ja sam mislio da komentarišeš onaj poslednji link, za onu osobu što ne znam kako da je nadjem i slikam.
Ajde da vidim spot kad mi ti savetuješ... Uuuuuuu... Ovo nije za pesmu "Insomnia" nego za pesmu "Horor"
Ona: Nazovi je kako hoćeš, ali je najgledanija stvar na youtube tog dana kada je postavljena, još je dotična izjavila kako joj je inspiracija lady gaga.

Ja: I što se čudiš kad ja hoću da stavim duplerice u knjigu?
Ona: Zato što ti nisi Karleuša. Ili se možda varam.
Ja: Nisam, ali zato i neće tu da bude moja slika. Mislim, hoće, ali na poslednjoj strani... Onaj tekst o autoru... Zamisli bilbord...

Ona: Ti bi onda trash knjigu...

Ja: Knjiga prvenac Ivana Spirića!
"Možda i ona pročita"
Saznajte ko je ona koja će to možda da pročita, tako što ćete da vidite njihove umetničke aktove na slikama u knjizi!!!

Ima miliJoni da namlatim! Knjiga će da bude, naravno, u foliji, da ne možeš da je otvoriš dok je ne kupiš.
E, imam smisao za biznis...
Ona: A šta piše nije ni važno...

Ja: Bregović: "Piši o meni šta hoćeš, samo mi stavi što veću sliku!" Ko hoće da čita neka čita, ne branim mu. Ali, ako već može da se zaradi neka parica, eto radosti!!! Kad namlatim pare od knjige vodim sve junakinje knjige sa mnom na, npr. Havaje... Naravno, one koje mogu da idu... Nosimo kameru i od svega pravimo reportažu koju ćemo da prodamo televiziji koja najviše plati! A tek sponzori...

Ona: E, ako je tako onda hoću honorar za slikanje!

Ja: To se podrazumeva! Koliko tražiš? Ajde, piši brojeve, nemoj sad da tražiš digitron!
Ona: Prva brojka nije bitna, važno je da ima šest nula.
Ja: Ili da se obratim tvom menadzeru?

Ona: Mislim da je to najbolje.

Ja: Prosta matematika - tržište ex-yu na koje ću da plasiram knjigu u prvom turnusu ima oko 20.000.000 potencijalnih čitalaca. Svaki deseti da da po evro, eto 2.000.000 evrića!

Ona: Prosto.

Ja: Plus prevodjenje za englesko i kinesko tržište... Pa sponzori, pa već pomenuti Havaji... Odoh sutra da dam otkaz!
Ona: Pa nisi valjda lud da radiš...
Ja: Sad sam shvatio da nisam.
Koliko ja vidim tu će da bude mnogo, mnogo para... Hoćeš li da radiš na procenat?
Ona: Razmisliću... Sutra, sad odoh da spavam.

Ja: Uze mi slova sa tastature...
Idem i ja da spavam, sutra radim od 8.00h.

Нема коментара: