понедељак, 11. јануар 2010.

Top liste

Video sam interesantan tekst na:
http://www.marginalac.org/index.php?option=com_content&task=view&id=285&Itemid=72.
To me je podsetilo na radio emisiju koju smo radili Dule i ja devet godina. Emisija se zvala"Da Bog da crk'o r'n'r kad ga svako svira" i emitovana je na leskovačkom radiju 016 od 28.09.1993-24.09.2002! Svakog utorka u 20.00h. Ukupno je emitovano 427 emisija, jedina duža pauza u emitovanju je bila za vreme NATO bombardovanja.
Bavili smo se domaćom pop-rock scenom. Pod termin "domaća" spada ex-yu prostor. Liste su, uglavnom, kreativno delo tima koji je radio emisiju uz pomoć slušalaca. Do kraja 1997. postojala je i demo-lista, gde samo ime govori šta se tu emitovalo. Godišnja je pravljena na dva načina: nekad je bilo glasovima slušalaca, ili tako što bismo zbrajali bodove koje je svaka pesma osvojila (npr. prvo mesto 10 bodova, drugo devet itd...) u nekoj od emisija i dobijali konačan, godišnji izgled. U nastavku slede godišnje top-liste.

1993. demo predlozi su bili:

1. FIST - Ivana
2. Budwaiser - God Save the Rap
3. Qurve - Pokaži je
4. LSD - Moj brat je danas otišao u rat
5. Čili - Šta sa tobom (da radim sad)
6. Rockford - Kako da te volim
7. New Sheat On the Street - Hawaii
8. Park je moj - Mala devojka
9. Viking - Zauvek
10. Kerin - Nataša
11. Yugopetličičino - Burek 1/4
12. Who is the Best - Nobody's Fantazy
13. KBO - Forever Punk

(Da se primetiti da i nije baš sve bilo demo, ali... :))

Glasovima slušalaca tri prvoplasirane pesme su:

1. Yugopetličičino - Burek 1/4
2. LSD - Moj brat je danas otišao u rat
3. New Sheat On the Street - Hawaii

1994. demo po glasovima slušalaca:

1. LSD - Čudan grad
2. Stoper - Još samo ovu noć
3. Kobra - Severni vetrovi
4. Mona Liza - Dragana
5. Gospodin Pinokio - Ti si moj kraj
6. Antistres produkt - Rundi boy
7. Dr Iggy - Niko nikada
8. Cool - Plav oči
9. Yu pumpers - Noćna mora
10. Kerin - Čuvaj mi je meseče
11. Petar Pan - Slika
12. Prljavi inspektor Blaža - Dule Savić
13. Faza 5 - Sada znam
14. Ništa ali logopedi - Janjine
15. Agnus Dei - Zašto ne
16. Kontra ritam - Neko ima sreće, nekog sreća neće
17. Budweiser - 24 časa
18. Akcija - Proleće
19. Stentor - Smellof Death
20. Bad Behavior - Mrzim narodnjake

1994. domaća

1. Familija - Baltazar
2. Riblja čorba - Zbogom Srbijo
3. Obojeni program - ABCD avioni
4. Džukele - Amerika
5. Babe - Piksla od kristala
6. Goblini - Cipjonka
Van Gogh - Manitua mi
8. Oslobodioci - Reskiraj
9. Partibrejkers - Ljudi nisu isti
10. Block out - Neki moji drugovi
Dža ili bu - Hajde
Bajaga - Ovo je Balkan
13. Đorđe Balašević - Krivi smo mi
14. Toni Montano i Nele Karajlić - Mi smo srećna porodica
15. Dead Ideas - Wrong
16. MUP Monopol - Dušanovom ulicom
17. Direktori - Čistićete ulice
Novembar - Ko je sunce ubio
Bjesovi - Ime
Zvoncekova bilježnica - A slanina slanina forever
21. Slobodna wožnja - Trauma
Atheist rap - Ljubav
Boye - Gle, gle, gledaj
24. Kristali - Znam

1995. demo po glasaovima slušalaca

1. New Sheat On the Street - Turbo Biče
2. Stoper - Balada iz predgradja
3. Cepeni ćunci - Lekcija
4. Stoper - Prokleti svet
5. KBO - Idi + odlazi
6. LSD - Veruj miž
7. Le Šanades - Lajte kere
8.Faza 5 - Meni trebaš
9. Gloria - Ovo je kraj
10. Bad Behavior - Bad mix
11. Rain Dogs - Uspavanka za Draganu M.
12. Alan Ford - Zvezda estrade
13. Bad Behavior - Mrzim narodnjake
14. Bride - Water of Life
15. Rain Dogs - 1986.

1995. domaća

1. Oružjem protivu otmičara - Ptica
2. Atheist rap - Godina kulture
3. Plejboj - Znam
4. Električni orgazam - Kažu mi da te vratim mami
5. Babe - Dizel
6. Bebi Dol - Hajde da...
7. Ništa ali logopedi - Stao sam na Stone Called Crazy
Rambo Amadeus - Loza konjak
9. Obojeni program - Kočnice
10. Kasandrin glas - Kamenje
Novenbar - A ja sam je volio
Love Hunters - Kamikaze
Dobrovoljno pevačko društvo - Laura
14. Darkwood dub - On poskakuje mlad
15. Bjesovi - Avioni pevaju
Boje - Moraću se boriti
Goblini - ELeSDi se vraća kući
Ritam nereda - Nikad više
19. 16x8x23 - Kifle s džemom
Zvoncekova bilježnica - Brus Walter na golu Sarajeva
Prslook band - Plutam

1996. demo

1. Hidrogen - Lepotan
2. Zvoncekova bilježnica - Grandfather Zaharije Trnavčevića kolo
3.GBB - Free
4. Anestezija - Na kraju puta
5. Viborg Dallas - Noć posle dana posle noći
6. Jarboli - Da li u stvari ona nije bila oprezna
7. MUP monopol - U cara Trojana kozje uši
8. SKIDSS - Lidija
9. Rain Dogs - Urlik ranjenog tigra
10. Digresija - Rat i brat
11. LSD - Hej, mama, sad se stari pali
12. Mary Jane - Večiti san
13. Telegram Sam - Stvarno ne znam
14. Nena, Vlada & Ivica - Sve nestaje
15. Andjeli - Izabela

1996. domaća

1. Oružjem protivu otmičara - Mladiću moj
2. Disciplin A Kitschme - I've Got Those Teknicolor Eyes
3. Goblini - Anja volim te
4. Dobrovoljno pevačko društvo - Kratko pismo
5. Love Hunters - Kamikaze
6. Partibrejkers - Ludo i brzo
7. Dža ili bu - Večna lovišta
8. Eva Braun - Sasvim običan dan
9. Atheist rap - Pećinko
10. Dža ili bu - Proroćica sabljara
11. Sunshine - Miss "J"
12. Del Arno band - Dim iz moje lule
13. Goblini - Ona
14. Obojeni program - Tri sa sobom

1997. domaća (u 1998. godini ukinuta je demo lista i napravljena jedinstvena... Razlog je vrlo prost - totalno se izgubio smisao demo snimka - bendovi su snimali albume, sami pravili izdavačke kuće, objavljivali... Tako da se više nije znalo ko je stvarno izdavač, ko se zeza... :)

1. Goblini -U magnovenju
2. Sunshine - Kokane
3. Block out - Manastir
4. Zabranjenon pušenje -Od istorijskog AVNOJ-a...
5. Deca loših muzičara - Let There Be Rock
6. Bjesovi - Dar
7. Rambo Amadeus - Zreo za penziju
8. MUP monopol - Ona
9. Ex Ponto - Izgubljen sin
10. Partibrejkers - Sit gladan
11. Novembar - Baby, baby
12. Premijeri - Skitnica
13. Popcycle - Vilenjaci
14. Kristali - Sad se svega sećam
15. Eva Braun & Vlada Divljan - Hajde, sanjaj me, sanjaj

1998.

1. Block out - Protiv sebe
2. Džukele - San
3. SKIDS - Godine kulture II
4. Love Hunters - Naturlich
5. Dža ili bu - Kao da ničeg nije ni bilo
6. Ritam nereda - Gradska deca
7. Oružjem protivu otmičara - Kućni duhovi (remix)
8. Love Hunters - Like No Other Bitch... !
9. Džukele - Igla
10. Eva Braun - Lavirint
11. Orthodox Celts - Blue
12. Rosenkreutz - Jugoslovenka
13. Van Gogh - Polje snova (mix)
14. Atheist rap - Letnji hit
15. Generacija bez budućnosti - Knock me out
16. Ništa ali logopedi - Prporuše
17. Neverne bebe - Dvoje
18. Projekat "Lesly" - Vazduh koji dišem
19. Ministarstvo ljubavi - Princ
20. Cepeni ćunci - Šabane

1999.

Nije radjena godišnja top-lista

2000.

1. Negativ - Oblaci
2. Goblini - Daleki put
3. Novembar - Putujem sam
4. Negativ - Ti me ne voliš
5. Goblini - Voz
6. Orthodox Celts - Rocky Road To Dublin
7. Orthodox Celts - Green Roses
8. Kanda Kodža i Nebojša - Righteous
9. Eyesburn - Šejn
10. Vlada Divljan - Odnesi me
11. Goblini - Trag
12. Van Gogh - Da li zna
13. Prljavi inspektor Blaža - O kako gi sakam parite
14. Ana Stanić - Vidim te kad
15. Đorđe Balašević - Devedesete
16. NBG - Ima dana

2001.

1. E-play - Nikada
2. Van Gogh - Teška ljubav
3. Vroom - Kao Adam u rano jutro
4. Eyesburn - Pump it
5. Orthodox Celts - Far Away
6. Speed Limit - Are You Ready
7. Del Arno band - Verujem
8. Aleksandra Kovač - For Bette Or Worse
9. Van Gogh - Deja Vu
10. Kanda, KOdža i Nebojša - Izlazim
11. Jarboli - Ponekad
12. Block out - SDSS
13. Sunshine - Troops of Sunshine
14. Eyesburn - Sun
15. Meso feat. Eyesburn - Rizlu imaš ličnu kartu nemaš


3 коментара:

Unknown је рекао...

jelena: ko bi rekao da tako ruzne godine mogu da budu tako lepe :)

Анониман је рекао...

kakve su ti to liste bez Dragane Mirkovic cc;)?
Cipi:*

Spyra је рекао...

Ko kaze da nema Dragane Mirkovic?

11. Rain Dogs - Uspavanka za Draganu M.