четвртак, 18. децембар 2008.

Komentar na "Boemi"

"Spirice, oni su boemi zbog nacina zivota kojim inace zive, a kad popiju narucuju sve same divne starogradske pesme za srce i dusu ili i sami zapevaju takve pesme, recituju stihove, a majstori i ostali traze Sinana, Semsu, Kemala... i zavijuse slicne njima, ne recituju nego psuju, tetoviraju se JNA 75`, dok boemi pisu stihove po salvetama. Mislim da je u tome razlika. Boem je gospodin u dusi.
Pokusala sam da ti ovo prosledim na blog, ali poruka mora da sadrzi samo 300 karaktera. Sorry."

Evo, smestio ja tih 300 i više karaktera... Samo, i Žika Obretković je pisao pesme na salveti u kafani i ima i objavljenu knjigu pesama.
Eh, da... Sličnost koju sam ja našao u boemima i majstorima su litre... Da li mora da se loče da bi se recitovali stihovi? Ili, što bi rekao majstor: "Ej, kafano, tuuuuuuugooooo mooojaaaaaaaaa!" Naročito ovi naši boemi ili "boemi" iz Leskovac. Ako ima takvih.

3 коментара:

Diogenije је рекао...

voleo bih da upoznam nekog od leskovačkih boema...mislim na te koji pišu stihove na salvetama i recituju stihove u kafani. Licno sumnjam da takvi postoje.

Анониман је рекао...

http://my5.statcounter.com

ne znam da li je pravi, ako znaš engleski bolje nego što to znam ja verujem da ćeš se snaći.

Анониман је рекао...

Ja znam da recitujem neke stihove (al' sam ih u medjuvremenu pozaboravljao ili mi je Bog oduzeo i taj dar), medjutim, svojevremeno sam se tako "glupirao" sa jednom snajkom i na kraju balade ona je otisla sa tipom koji prica viceve ("masne"). Snko, boJemi su otisli u legendu.(Mada ni sam u to ne veruem, optimista sam)