недеља, 21. децембар 2008.

Mislim da imamo hit

Rekoh već, internet je čudo... U klubu obožavaoca Elvisa Jr. Kurtovicha na Facebook-u sam video kratku poruku na zidu koja je glasila: "Mislim da imamo hit". Nasmejao sam se i poslao poruku osobi koja je to postavila. Inače, to je deo priče sa prvog albuma Elvisa, nadjite ga i preslušajte, neću da prepričavam. U protivnom, teško da će vam biti jasno o čemu se piše. Zanimljiva prepiska se razvila... 
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
JA: Pet minuta sam se smejao kad sam procitao tvoju poruku na zidu...
Podsetilo me na vreme kad sam prvi put preslusao taj Elvisov album.

Pozdrav
ONA: E bas lijepo......
A ja se uvijek sjetim kad se elvisova kaseta (bez omota) nasla u kesi sa teglom meda a ista se nasla u mojim rukama pa onda na mermernoj ploci fontane na zeljznickoj stanici u SA (slucajno razbivena od istu) i tako se sva kaseta umeljala u med pa sam onda izvlacila traku i prala je (kunem se) i onda razvukla istu na krosnju kljena ispred tetkine kuce (ziva istina) i tako opranu i osusenu uredno sam je vratila poznatom metodom uvtanja kotacica zabodenom drvenom olovkom hahahaha i radila je posle toga ....to je moje sjecanje na Elvis Elvis Elvis J.
Pjet'o je rekao kokoski nisi neka ljepota ali dobro kokodaces!!!!!
Pozdrav back
JA: Ali kako je radila posle toga? :) Moglo li se sta razaznati? I posle tvrde da su kasete slabi nosaci zvuka...
Muzika ti je i dobra, ali rijeci... Idi kuci promeni rijeci i vrati se opet!

ONA: Da moglo onako nesto kao kroz med (maglu) ha ha ma jeste svirkala je ....kasete zakon najbolje sam voljela kad dodje vrijeme da se recka upropastena traka makazicama pa sastavlja selotejpom...ode prva strofa k vragu :)
Ali Evlis je napisao nove rijeci
Elvis je kupio svojoj djevojci dijamantsk prsten.....
Otpjevaj to jos jos jednom ali pazi ovaj put snimamo ......
JA: Znaci, ti si starija ;) generacija koja je slusala ploce i ono pucketanje i preskakanje na najlepsem delu pesme... Ovi danasnji klinci pojma nemaju kakvo je zadovoljstvo pokusavati da uklonis preskakanje tako sto stavis metalnu paru na drzac igle ili gramofon podignes u stranu za par centimetara...
Inace, moj prijatelj i ja smo "Mitove i legende" poklonili mojoj sestri za rodjendan. Hteli smo da joj poklonimo svoju plocu, pa smo trazili nesto sto niko ne zna da prelepimo omot. Elvisov LP je bio star desetak dana, idealan za tako nesto. U to vreme je malo ljudi kod nas (ja sam iz Leskovca, juzna Srbija) znalo za Elvisa. Nas dvojica smo bili medju tim srecnicima :) Zato smo i uzeli taj LP, jer nismo hteli da se potpisemo ispod bilo kakvog albuma :)))) I tako, zurkica, hajde da pustimo tu vasu plocu, kad, posle prve pesme krene ono "Dobro vece dragi slusaoci..." gde se i mi iznenadimo. Srecom, posle par pesama svi se utopili u neke svoje price, pa i nisu pazljivo slusali... Eh, sto bih voleo da znam gde je to zavrsilo...
ONA: Ja sam dobro drzeca starija djevojka hahaha
Imala ocuvane ploce pa nikada nisam probala metalna para trik (nit isla na akciju nit skuvala supu ) i nazalost nikad otisla na njihov koncert...Ali sam

Sretna sto sam odrasla i provela najljepse godine svog zivota u vremenu kad smo pusili jeftine cigare, stopali do mora, slusali puckanje sa ploca, lijepili kasete,bez mobilnih iphona ipoda i ostali dzirlo zajebancija.

Sjecam se kad sam kupila prvu prvcijatu plocu, bjese to Beastie Boys
" Licensed to Ill" i ponosito je stiskala pod miskom izlazeci iz Jugotona
ha ha bjese to poodavno.....16 godina kasnije stojim u masi i cekam da se pojave bistijevci (podrtavajuci od srece i alkohola :))) i tako se valjda covjek-zena zanese pa ne razmislja da su i ti ljudi ostarili pa kad se pojavise metuzalemi ja se prenuh iz sna hahaha medjutim skakucu momci i dalje kao da im je 20 ....
A o zavrsavanju ploca, malko je tuzo pa cu da skratim :)
Kad je poceo rat i kad sam spakovala svoje stvari i napustala stan mislila sam sta sa plocama da radim jer ih teglit ne mogu, a srce mi puca da ih ostavim (mrskom neprijatelju haha) i onda sam ih molicu lijepo "sakrila" u svoj krevet na rasklapanje :( kao da ih gore pomenuti ne moze naci i kraj price... ploce nikad vise nisu vidjene...

Pozdrav iz Atlante (gdje zivim i radim) i nosim majice kratkih rukava usred decembra :)
JA: "Interesantna je prica kako" sam ja kupovao Elvisov prvi album vise puta. Za prvi put sam vec pisao. Posle, kad sam hteo da ga kupim za sebe nije ga bilo vise u prodaji. Onda sam ga nasao kod ulicnih prodavaca ispred SKC-a u Beogradu, negde 1988. i uzeo ga bez razmisljanja, naravno. Nakon par godina sam ga nekom pozajmio i zaboravio kome sam ga dao, pa mu se izgubio trag. Devedesetih godina sam na lokalnom radiju sa bratom radio emisiju o domacoj pop-rok sceni (kad kazem domaca, mislim na ex-Yu prostor). Gostovao nam neki tip, zaboravio sam iz kojeg benda, i imao je kod sebe disk koji je sam radio sa nekim redjim izdanjima domace muzike. Jo radosti kad videh da je tu i Elvis J. Kurtovich!!! Kakva je jurnjava bila da se to hitno iskopira, jer se ovaj vraca za Beograd... Usput, emisija se zvala "Da Bog da crk'o r'n'r kad ga svako svira"!
Posle je burazer, ni sam ne znam kako, dosao u posed dva LP-ija!
Sad je lako, internet je cudo, skinuo sam ga sa 3-4 sajta...
Tako da ja, ispalo je, iz hobija skupljam Elvisov prvi album.

Pozdrav iz Leskovca, gde sutra zvanicno dolazi zima.

3 коментара:

Анониман је рекао...

mislim da ima besplatan prostor na netu, ako ti treba da ne koristis blogger

Анониман је рекао...

www.kvadron.rs

Анониман је рекао...

http://www.kvadron.rs