субота, 6. децембар 2008.

Memorijalno naselje Overkill

Već sam pisao o Travianu... Na ba3 serveru iz zezanja sam napravio selo koje je najudaljenije, da ne objašnjavam sad detalje. Ko igra Travian shvatiće, ko ne igra džaba mu pojašnjavati. E, sad, kad je tom selu trebalo nadenuti ime, zapelo je. Kako ga nazvati? U razgovoru sa mojim prijateljem Vladom (treba li reći da i on igra Travian?) njemu padne na pamet da ga nazovem Overkillce. Odmah sam prihvatio. Overkill je ime kojim se naš prijatelj Sale služi dok igra taj isti Travian. Navukao nas na tu zaraznu igru, pa eto, da mu se zahvalim, nazovem selo po njemu. Onda je Vladi palo na pamet da i on napravi selo pored mog, daće mu da neko slično ime... Naravno, nije bilo teško naći ime. Pošto je selo bilo desno od Overkillca, tako je i nazvano - Desno Overkillce. Onda je usledilo i Gornje Desno Overkilce, pa Levo Overkillce... Ma, čitava gomila Overkillaca, proizvevši tako nešto što smo nazvali Memorijalno naselje Overkill. Na kraju je stvorena i alijansa - Overkillovi Sledbenici, skraćeno OverSled.
Pre par dana dobio sam u igrici poruku koja me je nasmejala. Doslovce je glasila: " Super ste, polako postajem obožavatelj lika i djela Overkilla, evo imam novo selo, daću mu to ime :) ". Prosledim poruku kolegama Traviancima sa potpisom: Overkill zaraza se širi. Zahvalim se toj igračici i pitam za dozvolu da je stavim u profil. Naravno, dobio sam dozvolu.
Onda mi se desi da na drugom serveru, gde sam dva sela poklonio komšiji, a sačuvao jedno, tek' koliko da s vremena na vreme mogu da vidim šta se dešava, dobijem poruku: "Šta ćeš sad da radiš, hoćeš opet da praviš najudaljenije selo na serveru?" Sutradan mi se Vlada hvali kako, opet, na tamo nekom desetom serveru, on pravi neko selo koje će da dobije Overkill u nazivu i odakle će da se izrodi neko novo Memorijalno naselje Overkill...
Onda sam shvatio da treba pokrenuti akciju: JEBEŠ SERVER BEZ MEMORIJALNOG NASELJA OVERKILL!!!

10 коментара:

Анониман је рекао...

Pa Spiro, totalno si upravu, Jeb... server ako nema Memorijalno naselje Overkill...
PS. Overkill nek se javi posle pauze za doruchak :P

Spyra је рекао...

Najbolji izraz koji sam do sada cuo za to je "Umetnicki performans". :)

Анониман је рекао...

Znaci tamo gde si ostao sa jednim selom (ba1) bice 'sirenja zaraze overkill'???
Samo napred Spyro, ako ti vreme dozvoli...

Ajwaryou је рекао...

Samo jos na speed serveru da napravis Umetnicki Performans i zaokruzicemo ceo server.

Overkill

Unknown је рекао...

Bilo bi lepo kad bi overkil sam pravio svoja naselja, ali nema veze ni nama nije tesko.Bravo Spiro ocekujem jos neki text o travianu.

Spyra је рекао...
Аутор је уклонио коментар.
Spyra је рекао...

Kosta, pravio bi on sam svoja sela, ali je stalno pod napadima mrskih mu dusmana. Plus mi necemo da mu pomazemo!
Jel' znas koja je razlika izmedju mene i njega?
Ja kad udjem u njegovo selo kliknem da se nesto gradi i nadogradjuje. On kad udje u moje selo posalje sebi resurse ili vojsku samom sebi u pomoc :)
Legenda, vredna "Umetnickog performansa" :)))

Анониман је рекао...

ja ga cenim da je toj.... ocu da kazem da nije uredu da se komentarise na racun jednog og funkcionera orginalne postave FF@FF na tako nedolican nacin (a svi znamo koju je funkciju imao)...
eto rekoh i ja svoje mislenije pa sad mogu da se vratim na rs jer je na ba bajram

vaximilian aka king of hill

Анониман је рекао...

Molim gospodina Spiru da se uozbilji i da nadje izabranicu svoga srca i svije ljubavno GNJEZDO zvano Overkill..for kids!!!! :)

Spyra је рекао...

Bux, jel' ti to imas neku kao za mene, pa ti ovo najzgodniji nacin...?